مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 14:152021-01-01سياسي

بررسی پروژه انتقال آب هلیل رود در کمیسیون کشاورزی مجلس


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه انتقال آب هلیل رود کمیته آب به این منطقه اعزام شد و بررسی های لازم در زمینه این مسئله صورت پذیرفت و در یک جلسه اختصاصی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه انتقال آب هلیل رود بررسی های لازم انجام را خواهیم داد.

- سیدجواد ساداتی نژاد در حاشیه سفر به جنوب کرمان در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در حوزه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد پروژه های مختلفی را در حوزه های کشاورزی بازدید و همچنین گلخانه ها، محصولات کشاورزی، کشت و صنعت، صنایع تبدیلی، منابع طبیعی و دام و طیور  مورد بررسی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: جمع بندی ما در طی این بازدید این هست که مشکل اصلی کشاورزی در این منطقه در کنار نبود الگوی کشت مناسب که در تولید داریم، بحث مربوط به بازار محصولات کشاورزی است و اگر بخواهیم مشکلات کشاورزی این منطقه را اولویت بندی کنیم مشکل اصلی آن بحث بازار و فروش محصولات و یا به عبارتی صادرات است.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم کمکی به کشاورزی این منطقه بکنیم، اولویت اول ساماندهی بازارهای هدف و همچنین کمک به توسعه صادرات در این منطقه است که می تواند در حل مشکل فروش محصولات کشاورزی موثر باشد و در واقع باید زیرساخت های صادراتی در این منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پروژه انتقال آب هلیل رود در کمیسیون کشاورزی مجلس

بررسی پروژه انتقال آب هلیل رود در کمیسیون کشاورزی مجلس