مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 14:152021-01-01اقتصادي

توسعه اقتصادی بیارجمند؛ مستلزم نگاه ویژه مسؤولان


سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود گفت: توسعه اقتصادی و رفع چالش های بیارجمند مستلزم نگاه ویژه مسؤولان به این بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ابوطالب جلالی در نشست با کارکنان بخشداری بیارجمند اظهار کرد: بیارجمند، یکی از دروازه های کویر با مردمانی سخت کوش، علاقه مند و متعهد است که علی رغم مشکلات اقتصادی و چالش های محیطی که در این جغرافیا وجود دارد، باانگیزه زیاد زندگی آرامی داشته و توانستند توفیقاتی را برای این جغرافیا فراهم آورند.

وی افزود: امید است مجموعه معاونت توسعه مدیریت منابع استانداری سمنان با نگاه ویژه به فرصت هایی که در بیارجمند وجود دارد، در راستای توسعه اقتصادی بهتر، چالش ها و نگرانی ها را در این شهر حل وفصل کنند.

حجت الاسلام احمدی، امام جمعه بیارجمند نیز اقدام حوزه معاونت توسعه منابع استانداری سمنان را در بازدید از ظرفیت های شهرستان های استان ارزشمند دانست و گفت: قطعاً توجه به ظرفیت های شهر بیارجمند، حل مسائل و مشکلات و تقویت پتانسیل های منطقه، توسعه اقتصادی این بخش را به دنبال دارد.

لزوم استقلال ادارات وابسته روح الله کریمی، بخشدار بیارجمند نیز در این نشست با اشاره به اینکه بخش بیارجمند، یکی از وسیع ترین بخش های ایران است که هفت هزار و 500 نفر جمعیت در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصادی بیارجمند؛ مستلزم نگاه ویژه مسؤولان

توسعه اقتصادی بیارجمند؛ مستلزم نگاه ویژه مسؤولان