مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 14:502021-01-01فرهنگي

کارگاه طنز، کاریکاتور و فتوژورنالیسم در قم برگزار شد


کارگاه طنز،کاریکاتور و فتوژورنالیسم با حضور جمعی از خبرنگاران قمی در راستای ارتقاء کیفی تولیدات ششمین جشنواره ابوذر به همت بسیج رسانه استان قم در سالن جلسات حوزه هنری استان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کارگاه طنز و کاریکاتور با حضور جمعی از خبرنگاران قمی در راستای ارتقا کیفی تولیدات ششمین جشنواره ابوذر به همت بسیج رسانه استان قم روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن جلسات حوزه هنری استان قم برگزار شد.

رضا عیوضی، طنزپرداز در این کارگاه با بیان اینکه عده ای با ابزار طنز با طاغوت مبارزه می کردند، گفت: تعریف مشخصی از طنز هنوز نداریم و بسیاری افراد می گویند بین طنز، فکاهه و مسخره کردن مرزهای باریک وجود دارد که سبب می شود تعریف طنز سخت شود.

وی خاطرنشان کرد: طنزنویس خوب به هر سوژه ای می تواند با نگاه طنز نگاه کند بنابراین از نظر ما هر سوژه ای قابلیت طنز دارد.

رضا باقری شرف، کاریکاتوریست نیز در این جلسه با بیان اینکه کاریکاتور مطبوعاتی نسبت به چهار تا پنج سال پیش حال و روز خوبی ندارد، گفت: علاقه به کاریکاتور یک سخن است و ورود و تداوم یک صحبت دیگر است و کاریکاتور بر خلاف ظاهر ساده اش، بسیار پیچیده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از تکنیک خاص در کاریکاتور باید ایده داشته باشید زیرا کاریکاتور بدون ایده بدون معنایی است و تنها تصویرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه طنز، کاریکاتور و فتوژورنالیسم در قم برگزار شد

کارگاه طنز، کاریکاتور و فتوژورنالیسم در قم برگزار شد