مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 16:402021-01-01سياسي

ایجاد زیرساخت های تبدیل ایده به محصول در دانشگاه منابع طبیعی گرگان


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به اینکه امروزه شاهد تغییر نسلی در این دانشگاه هستیم و نگاه کارآفرینی در بین مجموعه دانشگاه وجود دارد، - ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به اینکه امروزه شاهد تغییر نسلی در این دانشگاه هستیم و نگاه کارآفرینی در بین مجموعه دانشگاه وجود دارد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر، همه زیرساخت ها برای تبدیل ایده به محصول در این دانشگاه ایجاد شده است.

دکتر علی نجفی نژاد امروز در جلسه شورای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور دکتر رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم اظهار کرد: با توجه به فشارهای تحمیلی از سوی کشورهای استکباری و خصومت های دشمنان ایران اسلامی، دانشگاه ها باید با جهاد علمی و با استفاده از علم و دانش جوانان و نخبگان کشور، زمینه های پیشرفت را برای کشور فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اگر سیر تحول نسلی دانشگاه های کشور را بررسی کنیم، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، یکی از موفق ترین دانشگاه ها در کشور است.

نجفی نژاد با بیان اینکه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان جزو اولین دانشگاه های کشور بوده که موفق به تهیه سند دانشگاه کارآفرین شده است، گفت: این دانشگاه، به عنوان دانشگاه تخصصی، امکاناتی چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های تبدیل ایده به محصول در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

ایجاد زیرساخت های تبدیل ایده به محصول در دانشگاه منابع طبیعی گرگان