مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 16:402021-01-01سياسي

ضروت بازشناسی مفاسد اجتماعی و فرهنگی


امام نماز جمعه بخش سیدان مرودشت گفت: باید مفاسد اجتماعی و فرهنگی را بررسی کنیم و آنها را کنار بزنیم تا بتوان فرهنگ اسلامی و انسانی را جایگزین نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیدان، حجت الاسلام و المسلمین مسعود فرهادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حجاب، حیا، عفت و دفاع از ارزش ها از ویژگی های بارز حضرت زهرا (س) می باشد که ما هم به عنوان شیعیان و پیروان اهل بیت (ع) باید در همین مسیر حرکت کنیم.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان گفت: باید مفاسد فرهنگی را بررسی کنیم و آنها را کنار بزنیم تا فرهنگ اسلامی و انسانی را جایگزین نماییم.

وی با اشاره به اینکه خودنمایی زنان در مقابل مردان برای جذب و فتنه انگیزی ممنوع است، تاکید کرد: این رویه فتنه انگیز است و اشکالش فقط این نیست که این دختر یا پسر فقط به گناه آلوده می شوند بلکه در ادامه به خانواده ها می رسد.

فرهادی بیان کرد: عده ای برای تفریحات ناسالم خود با ظاهر نامناسب به این مناطق می آیند که از فضای تفریحی و امکانات شهر و منطقه استفاده کنند که اگر حرمت ها و حدود را رعایت نکنند قطعاً صدمه آن به عموم خانواده ها می رسد.

 وی تصریح کرد: برای حل این مسائل باید چاره شود و نباید اجازه داد فرهنگ و سیره پاک مردمان شریف، مومن، با حیا و حجاب این منطقه به خاطر عیش و نوش عده ای به خطر بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضروت بازشناسی مفاسد اجتماعی و فرهنگی

ضروت بازشناسی مفاسد اجتماعی و فرهنگی