مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 17:152021-01-01سياسي

آیت الله اعرافی: حاج قاسم یک شبکه ساز فکری و جریان ساز عمیق جهانی بود


حاج قاسم یک شبکه ساز فکری و جریان ساز عمیق جهانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، آیت الله علیرضا اعرافی عصر امروز در یادواره 140 شهید روحانی و چهلمین روز درگذشت آیت الله جعفری و رونمایی از کتاب صوتی بچه های حاج قاسم  اظهار داشت: استان کرمان مهد پرورش 6 هزار شهید است و تعداد زیادی علمای فرهیخته و ارزشمند در این دیار پرورش یافته اند.

مدیر حوزه های علمیه کشور ضمن بزرگداشت چهلمین روز در گذشت آیت الله جعفری نماینده فقید ولی فقیه در استان کرمان و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مرحوم آیت الله جعفری نقش موثری در علم، دانش، جهاد و شهادت  استان کرمان ایفا کرده اند.

اعرافی بیان داشت: طی تشرفی که به محضر مرحوم آیت الله جعفری داشتم، اخلاق، تواضع و فروتنی، استقامت  در مسیر انقلاب و ویژگی های اخلاقی فراوان ایشان را حس و لمس کردم.

  مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به دیدارهای مکرر با سردار سلیمانی، تصریح کرد: حاج قاسم یک  چهره جامع الاطراف و چندضلعی بود و در خود ابعاد گوناگون را به شایستگی جمع کرده بود و این جامعیت شخصیت  و اضلاع گوناگون در شخصیت حاج قاسم بسیار جذاب و دلربا و دلنشین بود.

وی بیان کرد: حاج قاسم از یک  اخلاق فردی و اجتماعی بسیار دلنشین و پرجاذبه برخوردار بود؛ البته جایگاه راهبردی، فرهنگی، نظامی و سیاسی بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: حاج قاسم یک شبکه ساز فکری و جریان ساز عمیق جهانی بود

آیت الله اعرافی: حاج قاسم یک شبکه ساز فکری و جریان ساز عمیق جهانی بود