مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 19:202021-01-01اقتصادي

مسئولان باید مشکلات بخش خصوصی و موانع تولید را رفع کنند


رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی تبریز گفت: مسئولان کشور در قوای سه گانه باید مشکلات بخش خصوصی و موانع تولید را رفع کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی تبریز گفت: مسئولان کشور در قوای سه گانه باید مشکلات بخش خصوصی و موانع تولید را رفع کنند.

یونس ژائله عصر جمعه، در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی که با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان شرقی، از استان های قدیمی در بحث تجارت و تولید است، بطوریکه در سال 1289 شمسی اتاق بازرگانی برای اولین بار در تبریز تاسیس شد که بعدها در سال 1307 با تصویب مجلس، اتاق بازرگانی ایران تاسیس شد.

وی ادامه داد: سابقه ی تجارت در آذربایجان شرقی به چند صد سال قبل برمی گردد اما متاسفانه ما در این خصوص نه تنها پیشرفت نکرده ایم، حتی پسرفت هم داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان اشتغال در کارخانجاتی مانند ماشین سازی، لیفتراک سازی، کمپرسور سازی و موتورسازان ایدم بود، گفت: این مجموعه ها توسط مهندس توکلی ایجاد شده بود اما ما نتوانستیم اینها را حفظ کنیم و در حال حاضر منطقه صنعتی غرب تبریز بیمار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید مشکلات بخش خصوصی و موانع تولید را رفع کنند

مسئولان باید مشکلات بخش خصوصی و موانع تولید را رفع کنند