مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 19:502021-01-01سياسي

ناگفته های شب شهادت حاج قاسم از زبان جانشین سپئه قدس


سردار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در برنامه بدون تعارف ضمن بیان سلوک و سیره شخصیتی سردار دلها، ناگفته هایی را از شب قبل از شهادت حاج قاسم بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، مشروح گفتگوی بدون تعارف آقای رضوانی با سردار حجازی به این شرح است: مجری: حس و حال عجیبی دارد اینجا، در لحظه ای که آدم وارد می شود، دوستان گفتند که محل ورود حاج قاسم بود هر روز صبح، که الان عکس ایشان و حضرت آقاست و فضایی که اینجا حاکم است، باورش سخت است که یک سال گذشت از نبودن حاج قاسم.

سردار سید محمد حجازی: بله واقعاً سخت است، ما بعد از یک سال هنوز باور نکردیم، بخصوص برای ما که تقریباً هر روز، در این ساختمان، می آییم و می رویم و این مسیر سردار بود.

حالا فقط این عکس جدید هست، این چند تا عکسی که اینجا هست از شهدای جنایات آمریکا، بقیه عکس هایی که حالا بعداً خواهید دید، اینها از قبل همه بوده، در زمان خود شهید و تقریباً قریب به اتفاق آنها را هم خود شهید گفته که عکس کی را بگذارید، خودش اینها را انتخاب کرده، گذاشته و با تک تک اینها داستانها داشت، یعنی بالاخره با اینها زندگی می کرد حاجی و در جلسات روزانه که داریم، در تمام جلسات و نشست ها، دوستان مثلاً ذکری نامی یادی از حاجی می کنند، نه فقط به عنوان مثلاً ذکر یاد و فاتحه و اینها که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های شب شهادت حاج قاسم از زبان جانشین سپئه قدس

ناگفته های شب شهادت حاج قاسم از زبان جانشین سپئه قدس