مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 20:152021-01-01سياسي

لزوم توجه جدی به خواسته مردم در طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه جدی به حقوق مردم در طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود تاکید کرد و مساعدت در پیگیری مطالبات بخش کشاورزی را نوید داد.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه جدی به حقوق مردم در طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود تاکید کرد و مساعدت در پیگیری مطالبات بخش کشاورزی را نوید داد.

دکتر سیدجواد ساداتی نژاد امشب 12 دی ماه در جلسه جمع بندی سفر دو روزه اعضای کمیسیون کشاورزی به جنوب استان کرمان اظهار کرد: سفر کمیسیون به جنوب کرمان چهاردهمین برنامه کاری نمایندگان است که در این راستا با تشکیل چهار کمیته سعی در بررسی مشکلات و ظرفیت های بخش کشاورزی داشتیم.

وی با بیان بخشی از مصوبات این سفر افزود: براساس بازدیدهای میدانی دو روز اخیر از بخش های کشاورزی جنوب کرمان، 27 مورد را به عنوان مصوبات پیشنهادی تدوین کردیم که صادرات و بازار عرضه، تقویت دامپروری، مالکیت اراضی و اسناد کشاورزی، تسهیلات خط اعتباری برای آبخیز داری و مبارزه با ریز گرد ها از جمله سرفصل های مهم دربخش کشاورزی است که با اجرایی شدن آنها مشکلات و مطالبات مرتفع خواهد شد.

ساداتی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف چاه های دارای فرم یک و دو، طرح احرار و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه جدی به خواسته مردم در طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود

لزوم توجه جدی به خواسته مردم در طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود