مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 21:002021-01-01سياسي

دشمن گفتمان مقاومت سردار سلیمانی را تحمل نکرد/ خدمات سردار فراموش نشدنی است


مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه دشمن چهره جهانی سردار سلیمانی و گفتمان مقاومت این بزرگمرد را تحمل نکرد گفت: امروز سردار سلیمانی و دیگر شهدا الگوی جوانان ما هستند.

- آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: این سردار بزرگ و شهید چهره اثرگذاری در عرصه جهانی بودند و خدمات بزرگی را به جهان اسلام و البته بشریت ارائه کردند.

وی سردار سلیمانی را نماد مقاومت در مقابل استکبار جهانی عنوان کرد و با بیان اینکه ایثار و جانفشانی های سردار در جبهه مقاومت در مبارزه با داعش و ددمنشی آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود گفت: مردم رنجدیده کشورهای اسلامی به ویژه سوریه و عراق خدمات این سردار رشید اسلام را هرگز فراموش نخواهد کرد.

رییس حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه شهیدسلیمانی توانست منطقه را از لوث وجود داعش پاک کند افزود: اگر ایشان استقامت نکرده بودند و همراهی و پایداری همرزمان و سایر مدافعان حرم نبود امروز در کشور خود گرفتار خطر داعش بودیم و ناموس، انقلاب و سرزمین ما در خطر بود.

وی حضور باشکوه در تشییع سردار سلیمانی را اقدامی بی نظیر در دنیا دانست و با بیان اینکه حضور پرشور مردم دو کشور ایران و عراق در این مراسم بیانگر اوج انزجار نسبت به ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن گفتمان مقاومت سردار سلیمانی را تحمل نکرد/ خدمات سردار فراموش نشدنی است

دشمن گفتمان مقاومت سردار سلیمانی را تحمل نکرد/ خدمات سردار فراموش نشدنی است