مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 21:252021-01-01سياسي

روایت ناب در گلزار شهدای کرمان؛ حاج قاسم باور مجاهدتِ با مقاومت داشت


حاج حسین یکتا در روایتگری گلزار شهدای کرمان گفت: حاج قاسم باور مجاهدت با مقاومت و باور بر نصرت حق و پیروزی داشت، کدام شهید خونش هدر رفته که خون حاج قاسم هدر برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حاج حسین یکتا در برنامه روایتگری در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه وقتی در شلمچه و طلاییه که روایتگری می کنیم کمی جغرافیا می گوییم اما اینجا ظاهرش گلزار شهدای کرمان است، ولی باطنش بام ایران است اینجا امروز قطب نمای همه دل ها سمت کرمان است و  امروز همه دل های عالم اینجا هست، ظاهرش قبر شهداست و باطنش بهشت خوب خداست.

این روایتگر دفاع مقدس با بیان اینکه گلزار شهدای کرمان بین الحرمین و بین حرم امام رضا (ع) و و امام حسین (ع) است، عنوان کرد: آیت الله حقیقی قبل از انقلاب گفت من را اینجا دفن کنید من از اینجا نوری را به عالم بالا می بینم.

وی توجه دل ها در تمام عالم را امروز به گلزار شهدای کرمان دانست و بیان داشت: پایه های تربیتی ابتدا در مکتب حاج قاسم به چشم می آید و در این مکتب، تربیت مهم است، حاج قاسم در کویر رشد کرد و در دشت جنگ و کربلای جنگ و مکتب امام رشد کرد ما امروز در مکتبخانه امام و حاج قاسم هستیم.

یکتا با بیان اینکه در مکتب حاج قاسم معنویت معنایی دارد، عنوان کرد: هر چه مطرح تر متواضع تر شد در عالم معنای دستگاه معنوی مکتب حاج قاسم، معنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ناب در گلزار شهدای کرمان؛ حاج قاسم باور مجاهدتِ با مقاومت داشت

روایت ناب در گلزار شهدای کرمان؛ حاج قاسم باور مجاهدتِ با مقاومت داشت