مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 21:402021-01-01اقتصادي

می خواستند ابروی نیما را درست کنند، چشمش را کور کردند!


«باید از این همه تعلل تعجب کرد که با مدیریت کلان و حضور مستقیم شهردار، وضعیت خانه شاعری جهانی پس از وعده های بسیار همچنان اسفبار است.

باور کنید خانه نیما به زیباسازی نیاز ندارد، - باید از این همه تعلل تعجب کرد که با مدیریت کلان و حضور مستقیم شهردار، وضعیت خانه شاعری جهانی پس از وعده های بسیار همچنان اسفبار است.

باور کنید خانه نیما به زیباسازی نیاز ندارد، هیاهوی تبلیغاتی و بدون عمل را دیگر نمی توان باور کرد.

از یک سو می گویند اقدامات حفاظتی مانند احیای بخش هایی از پشت بام انجام شده، اما امروز هیچ خبری از ناودان و شیروانی خانه نیست ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غیب شدن مرمتگرانِ خانه نیما را شاید از اوایل امسال گوشزد کرده بودند، خانه ای که برخی می گویند قبل از شیوع کرونا هم دیگر مرمتگر به چشم ندید تا همین روز گذشته 11 دی که دو نفر به ظاهر مسوول یا کارشناس به خانه سر زدند، ولی هیچ کدام دلیلی برای ریزش نکردن سقفی که بیش از یک سال از شروع آوار شدنش در میانه ی خانه می گذرد، نیست.

خانه نیما یوشیج - پدر شعر نو فارسی – که در طول حدود سه سال گذشته دردسرها و حاشیه های مختلفی را تجربه کرد، از خروج از ثبت خانه گرفته تا مالکی که می خواست آن را تخریب کند و در نهایت فکر ایجاد سفره خانه به سرش افتاد تا خریدِ خانه توسط سازمان زیباسازی و قول هایی که برای مرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواستند ابروی نیما را درست کنند، چشمش را کور کردند!

می خواستند ابروی نیما را درست کنند، چشمش را کور کردند!