مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 22:152021-01-01سياسي

یک سردار دوست داشتنی و یک خونبهای بی نظیر


حال سیاستمداران، بدوند دنبال دوربین و شعار و سخنرانی و وعده و وعید و تبلیغات و بزک کردن خودشان برای کسب محبوبیت و .

دریغ از اندکی محبت در دل های مردم! - حال سیاستمداران، بدوند دنبال دوربین و شعار و سخنرانی و وعده و وعید و تبلیغات و بزک کردن خودشان برای کسب محبوبیت و .

دریغ از اندکی محبت در دل های مردم! عصر ایران؛ جعفر محمدی - یک سال پیش، در چنین روزی، یکی از نامدارترین، محبوب ترین و شجاع ترین سرداران تاریخ ایران، به شهادت رسید: قاسم سلیمانی .

درباره او بسیار گفته اند و نوشته اند؛ از این رو، می خواهم در سالروز پرواز ابدی اش، او را به دو وصف از خداوند یاد کنم و سخن کوتاه دارم:اول) خونبهای قاسم سلیمانیاین حدیث قدسی بسیار معروف و عاشقانه است: مَن طَلَبَنی وَجَدَنی، و مَن وَجَدنی عَرَفَنی، و مَن عَرَفَنی احَبّنی و مَن احَبّنی عَشَقَنی‏، و مَن عَشَقَنی‏ عَشَقْتُهُ، و مَن عَشَقْتُهُ قَتَلْتُهُ، و من قَتَلْتُهُ فَعَلَی دِیتُهُ، و مَن علی دیتُه فانا دِیتُه‏ آن کس که مرا طلب کند، مرا می یابد و آن کس که مرا یافت، مرا می شناسد و آن کس که مرا شناخت، مرا دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، عاشقم می شود و آن کس که عاشقم شد، من نیز عاشقش می شوم و آن کس که عاشقش شوم، او را می کُشم و آن کس را که من بکشم، خون بهای او بر من واجب است و آن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سردار دوست داشتنی و یک خونبهای بی نظیر

یک سردار دوست داشتنی و یک خونبهای بی نظیر