مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 23:102021-01-01سياسي

وضعیت جمعیت استان اردبیل رو به میانسالی و پیری است


مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: وضعیت جمعیت استان اردبیل رو به میانسالی و پیری است و از طریق شورای جمعیت جهت استفاده از پنجره جمعیتی استان ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام رسولی در دیدار با استاندار اردبیل به مناسبت هفته ثبت احوال، اظهار کرد: وضعیت جمعیت استان اردبیل رو به میانسالی و پیری است و از طریق شورای جمعیت جهت استفاده از پنجره جمعیتی استان، کمیته های مختلفی از اعضای شورای جمعیت فعال شده است.

وی افزود: تمام آمارها بر پایه ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی استوار است و ثبت احوال استان اردبیل توانسته در سریع ترین زمان، آمارهای حیاتی را ثبت نماید.

فعالیت 50 دفتر پیشخوان  مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل بیان کرد:  تعداد دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال 50 دفتر بوده و در خصوص خدمات الکترونیک، ثبت احوال پیشقدم بوده و 18 مورد از خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه خدمت می نماید و در حال حاضر در تمامی ادارات و نمایندگی ها از سیستم فیبر نوری برای تسریع خدمات استفاده می نماید.

وی تصریح کرد: جهت خدمت در مناطق روستایی، 360 مورد ده گردشی انجام شده و در دو بیمارستان و آرامستان بهشت زهرا جهت ثبت ولادت و فوت استقرار نیرو داریم و در بخش های شهرستان ها به نمایندگی ثبت احوال فعال است و ارائه خدمات می کند و در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جمعیت استان اردبیل رو به میانسالی و پیری است

وضعیت جمعیت استان اردبیل رو به میانسالی و پیری است