مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 04:252021-01-02فرهنگي

ادای دین به مادران چشم انتظار شهدا/ وقتی ماهیچه ها سنگ می شوند


کارگردان «وقتی ماهیچه ها سنگ می شوند» عنوان کرد که این اثر نمایشی داستان رشادت های سردار سلیمانی و انتظار مادران شهدا برای بازگشت فرزندانشان را به تصویر می کشد.

- کارگردان وقتی ماهیچه ها سنگ می شوند عنوان کرد که این اثر نمایشی داستان رشادت های سردار سلیمانی و انتظار مادران شهدا برای بازگشت فرزندانشان را به تصویر می کشد.

کیانوش احمدی نویسنده و کارگردان نمایش وقتی ماهیچه ها سنگ می شوند که در جشنواره تئاتر سردار آسمانی حضور دارد درباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: در این نمایش مخاطب ضمن آشنایی با رشادت های سردار سلیمانی، به تماشای سال ها انتظار مادران شهید برای بازگشت فرزندانشان خواهد نشست.

وی با اشاره به اینکه این نمایشنامه را به نیت قدردانی از جان فشانی های هشت سال دفاع مقدس سردار سلیمانی و ادای دین به مادرانی که هنوز چشم به راه بازگشت فرزند خود از جنگ هستند، نوشته است، اظهار کرد: تم و موضوع این نمایش انتظار است، اما مخاطب با دیدن این اثر هم رشادت های سردار سلیمانی در دوران جنگ را می بیند و هم متوجه می شود در آن دوران وی خود را بالاتر از هیچ رزمنده نمی دانست و به نوعی برادری و برابری را برقرار می کرد.

این کارگردان تئاتر تاکید کرد: موضوع دیگری که مخاطب از این نمایش درک می کند، اعتمادی است که مردم و مخصوصاً مادران ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای دین به مادران چشم انتظار شهدا/ وقتی ماهیچه ها سنگ می شوند

ادای دین به مادران چشم انتظار شهدا/ وقتی ماهیچه ها سنگ می شوند