مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 04:352021-01-02سياسي

ابوترابی: همه آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی به سزای خود خواهند رسید


یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که مقام معظم رهبری خیلی هوشمندانه خروج آمریکا از منطقه را در مقابل خون بهای سردار سلیمانی مطرح کردند و این امر می تواند در آینده نه چندان دور معادلات بین المللی را تغییر دهد.

- یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که مقام معظم رهبری خیلی هوشمندانه خروج آمریکا از منطقه را در مقابل خون بهای سردار سلیمانی مطرح کردند و این امر می تواند در آینده نه چندان دور معادلات بین المللی را تغییر دهد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سالگرد شهارت سردار سلیمانی و لزوم پیگیری حقوقی این موضوع، بیان کرد: از لحاظ حقوقی پرونده شهادت سردار سلیمانی هم از طریق وزارت خارجه و هم از طریق معاونت حقوق بشر قوه قضاییه در جوامع بین المللی با جدیت در حال دنبال شدن است.

وی در ادامه اظهار کرد: اما مقام معظم رهبری با هوشمندی خون بهای سردار سلیمانی را اخراج آمریکایی ها از منطقه اعلام کردند و این امر می تواند در آینده معادلات بین المللی را تغییر دهد.

ضمن اینکه ما از خون سردار سلیمانی نخواهیم گذشت و همه آمران و عاملان این ترور باید به سزای کار خود برسند، خروج آمریکایی ها از منطقه نیز در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی: همه آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی به سزای خود خواهند رسید

ابوترابی: همه آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی به سزای خود خواهند رسید