مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:052021-01-02سياسي

بیانیه سپاه ایلام به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی


سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان بیانیه ای صادر کرد.

- ایلام-سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این بیانیه آمده است: 13 دی ماه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران ایشان رضوان الله تعالی علیهم به دست رژیم جنایتکار و تروریست ایالات متحده آمریکاست که در اقدامی ناجوانمردانه و نابرابر دست به جنایتی بزرگ و نابخشودنی زدند.

سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی که از تربیت یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود، با شهادتش بنیانگذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است.

او که با تکیه بر مکتب بزرگ عاشورا و نهضت حسینی، دفاع از عزت و امنیت ملت امام حسین (ع) و حرم اهل بیت سلام الله علیهم را در هر شرایط بر خود واجب کرده بود، محور اصلی حرکت در سبیل جهاد، مقاومت و شهادت را پیروی محض و بی چون و چرا از ولی فقیه زمان خود و شرط عبور از مشکلات و پیروزی را نهراسیدن از دشمن و نترسانیدن خودی ها در برابر امکانات آنان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سپاه ایلام به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

بیانیه سپاه ایلام به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی