مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:052021-01-02سياسي

فعالیت 60 مرکز نیکوکاری در استان ایلام


هم اکنون 60 مرکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان در حال فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قنبر موسی نژاد در سفر به بخش زرین آباد شهرستان دهلران و در بازدید از مرکز نیکوکاری بخش میمه بیان کرد: مشارکت در دستگیری از فقرا و نیازمندان و ایجاد پل ارتباطی بین خیرین و قشر نیازمند از مهم ترین رویکردهای مراکز نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تاکنون عملکرد موفق و تأثیرگذاری در این استان داشته اند، از واگذاری امورات بیشتری به این مراکز خبر داد و گفت: در آینده بخشی از خدمات مددکاری این نهاد به مراکز نیکوکاری خصوصاً در زمینه ارائه خدمات مددکاری واگذار می شود و مقدمه این کار فراهم شده است به همین خاطر مراکز نیکوکاری نیاز به تقویت خود دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به عملکرد مراکز نیکوکاری در بخش های میمه و زرین آباد اشاره کرد و گفت: ورود مرکز نیکوکاری میمه به موضوع آموزش و اشتغال نیازمندان اقدام ارزشمندی است که باعث تأثیرگذاری بیشتر مراکز نیکوکاری می شود.

موسی نژاد اضافه کرد: با توجه به اولویت برنامه توانمندسازی کمیته امداد برای خانواده ها، ایجاد اشتغال یکی از ابزارهای مهم در این زمینه است و مراکز نیکوکاری می توانند بیشتر وارد این عرصه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 60 مرکز نیکوکاری در استان ایلام

فعالیت 60 مرکز نیکوکاری در استان ایلام