مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:152021-01-02اجتماعي

تبریز در وضعیت ناسالم برای همه گروه ها قرار گرفت


مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز امروز در وضعیت ناسالم برای همه گروه ها قرار داشته و میزان آلودگی هوای تبریز به صورت نسبی کاهش دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز امروز در وضعیت ناسالم برای همه گروه ها قرار داشته و میزان آلودگی هوای تبریز به صورت نسبی کاهش دارد.

داود قاسم زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میانگین شاخص کیفیت هوای تبریز امروز شنبه (سیزدهم دی)، برابر با 157 بوده و برای همه گروه های سنی ناسالم است.

وی افزود: در وضعیتی که هوا برای همه گروه ها ناسالم است، توصیه می شود که با مشارکت عمومی از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا شود، خودداری کرد.

وی افزود: افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان، از فعالیت در خارج از منزل خودداری کنند.

قاسم زاده، صرفه جویی در مصرف انرژی، پرهیز از ترددهای غیر ضروری درون شهری، مدیریت زمانی و مکانی سفرهای درون شهری و استفاده از حمل و نقل عمومی و عمل به توصیه های زیست محیطی را از راه های موثر در کاهش آلودگی هوا دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در وضعیت ناسالم برای همه گروه ها قرار گرفت

تبریز در وضعیت ناسالم برای همه گروه ها قرار گرفت