مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:352021-01-02اقتصادي

فقط نخاله های معادن نصیب آذربایجان شرقی می شود


نماینده مردم کلیبر، خداافرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: نخاله های معادن آذربایجان شرقی برای استان می ماند و عصاره اش برای دیگران است.

- نماینده مردم کلیبر، خداافرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی: فقط نخاله های معادن نصیب آذربایجان شرقی می شود ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم کلیبر، خداافرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: نخاله های معادن آذربایجان شرقی برای استان می ماند و عصاره اش برای دیگران است.

حسین حاتمی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از مسئولان استانی در اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در تقسیم بندی معدن که در شاکله کشور اتفاق افتاده، معادن آذربایجان را به نخاله و عصاره تقسیم بندی کرده اند که نخاله آن نصیب آذربایجان و عصاره نصیب دیگران است.

وی با اشاره به ترکیب ناعادلانه هیات مدیره های شرکت هایی مثل ایدرو و ایمیدرو افزود: در تقسیم هیات مدیره ها، منابع، داده ها و سرمایه استان ها باید لحاظ شود.

وی اضافه کرد: منابع بانکی و پولی آذربایجان شرقی از رهگذر ارزش افزوده عمدتا نصیب استان نمی شود؛ چرا که توزیع منابع مالی در کشور کاملا نامتوازن و غیرعادلانه است که باید در این مورد تجدید نظرهایی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط نخاله های معادن نصیب آذربایجان شرقی می شود

فقط نخاله های معادن نصیب آذربایجان شرقی می شود