مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:452021-01-02سياسي

انتشار مقاله نقش نانو در آینده جوهرهای ضدجعل در ژورنال آمریکایی


پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند تبریز در مقاله مروری به نقش نانوفناوری در آینده جوهرهای فلوئورسانس و فوتوکرومیک ضدجعل پرداختند و این مقاله در یکی از ژورنال های آمریکا منتشر شد.

- پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند تبریز در مقاله مروری به نقش نانوفناوری در آینده جوهرهای فلوئورسانس و فوتوکرومیک ضدجعل پرداختند و این مقاله در یکی از ژورنال های آمریکا منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مطالعه تحقیقاتی دکتر امین عبدالهی تحت سرپرستی دکتر حسین روغنی ممقانی و با همکاری مهندس بهاره رضوی و دکتر مهدی سلامی کلجاهی از دانشگاه صنعتی سهند تبریز موفق به چاپ این مقاله مروری 76 صفحه ای در مجله معتبر ACS Nano در پایگاه انجمن شیمی آمریکا شدند.

نگارش و چاپ مقاله مروری به مدت دو سال به طول انجامید که منجر به ارایه یک مطالعه جامع روی انواع مواد پیشرفته فلوئورسانس، فسفرسانس و فوتوکرومیک برای استفاده به عنوان جوهرهای ضدجعل شد که درواقع روش های تهیه، تکنولوژی تولید و روش های چاپ این جوهرها روی اسناد امنیتی مورد بحث قرار گرفته است.

جوهرهای فلوئورسانس و فوتوکرومیک دسته جدیدی از مواد پیشرفته هستند که به منظور چاپ علائم امنیتی بر روی اسنادی از قبیل اسکناس، گذرنامه، کارت ملی و دیگر اسناد امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به اهمیت آنها برای سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مقاله نقش نانو در آینده جوهرهای ضدجعل در ژورنال آمریکایی

انتشار مقاله نقش نانو در آینده جوهرهای ضدجعل در ژورنال آمریکایی