مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 05:552021-01-02سياسي

حاج قاسم همیشه زنده است/ وحدت مسلمانان ثمره خون شهید سلیمانی


علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان معتقدند شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها وحدت و همدلی مسلمانان را کم رنگ نکرده بلکه با تقویت و گسترش آن باعث ضعیف تر شدن دشمنان دنیای اسلام شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، محمد حسین فلاح؛ صبح روز جمعه 13 دی ماه 98 یک خبر ناگوار ایران اسلامی را غرق در ماتم و عزا کرد، خبری که دلخراش بودنش پا را از مرزها فراتر گذاشت و باعث شد تا دل هر آزاده و عدالت خواهی از شنیدنش به سوگواری بنشیند و آن خبر ترور ناجوانمردانه یک فرمانده غیور و خستگی ناپذیر در دل سیاهی شب بود.

شهید حاج قاسم سلیمانی که عرصه تاخت و تاز را در خاورمیانه بر گاوچرانان غرب وحشی و هم پیمانان خونخوارش تنگ کرده بود و هر روز مانع جدیدی برای ظلم ستیزی و استکبار پروری آنها ایجاد می کرد، سرانجام در جمعه سیاه دی ماه در یک عملیات بزدلانه به هم رزمان شهیدش پیوست.

آرامش، امنیت، انسجام، وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب مختلف ثمره تلاش های این فرمانده عالی قدر و یادگار صدیق امام راحل (ره) و دوران با شکوه دفاع مقدس است که نه تنها در جای جای ایران، بلکه در دنیای مقاومت توانسته با اتحاد بین نیروهای مسلمان و تشکیل جبهه مقاومت دنیای اسلام را از شر دشمنان رها و به سربلندی و عزت برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم همیشه زنده است/ وحدت مسلمانان ثمره خون شهید سلیمانی

حاج قاسم همیشه زنده است/ وحدت مسلمانان ثمره خون شهید سلیمانی