مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 06:152021-01-02ورزشي

دعوت بدمینتون باز گلستانی به اردوی تیم ملی


«مسعود پیروزی» قهرمان بدمینتون کشور و غرب آسیا از سوی سرمربی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام فجر به تیم ملی دعوت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، استان گلستان یکی از استان هایی است که در حوزه ورزش هایی از جمله تنیس ، تنیس روی میز و بدمینتون با سرمایه گذاری های صورت گرفته در سال های اخیر با پیشرفت های چشمگیری رو به رو شده است که این موضوع در هیئت بدمینتون با نمود بیشتری به چشم می خورد.

در سال های اخیر ورزشکاران بدمینتون باز استان گلستان در مسابقات مختلف ملی و حتی گاهی در مسابقات بین المللی توانسته اند با وجود امکانات کم و فقدان بودجه های لازم برای توسعه این ورزش به مقام های بسیار خوبی دست پیدا کنند که مسعود پیروزی یکی از این ورزشکاران پرافتخار است.

این بازیکن گنبدی بدمینتون استان گلستان که در حال حاضر در لیگ برتر بدمینتون کشور در تیم رعد پدافند هوایی قم مشغول به فعالیت بوده و در حال حاضر در صدر جدول نیز قرار دارند پس از درخشش در لیگ برتر در روزهای گذشته از سوی سرمربی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام فجر به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مسعود پیروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه این برای چندمین بار است که لطف و اعتماد مسوولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی شامل حال من می شود، افزود: امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت بدمینتون باز گلستانی به اردوی تیم ملی

دعوت بدمینتون باز گلستانی به اردوی تیم ملی