مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 06:202021-01-02پزشكي

تاسیس و خرید خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی البرز


دانشگاه علوم پزشکی البرز جهت تاسیس خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 400 نفر و خرید خوابگاهی با ظرفیت 120 نفر بر اساس تفاهم نامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اقدام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، نشست معاونین توسعه و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز با رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به منظور بررسی زیرساخت های حوزه دانشجویی و نیاز به خوابگاه این دانشگاه برگزار شد.

دکتر سمیه دهقان معاون دانشجویی و فرهنگی و دکتر مهران لک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز گزارشی از تجهیز و تعمیر خوابگاه و تامین وسایل ورزشی با اعتبار تخصیص یافته از طرف صندوق رفاه دانشجویان به این دانشگاه را ارائه کردند.

دکتر مهران لک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به مشکلات رفاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز به ویژه کمبود خوابگاه دانشجویی اظهار داشت: سالها از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی البرز میگذرد و قریب به 3 هزار و 400 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند اما هنوز در زیرساخت های دانشگاه از جمله در حوزه دانشجویی مشکلات زیادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه البرز ساختمان خوابگاهی متعلق به خود دانشگاه ندارد و تامین محل اقامت دانشجویان متقاضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس و خرید خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی البرز

تاسیس و خرید خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی البرز