مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 06:202021-01-02سياسي

نکات حقوقی دانشجویان برای رسیدگی قضایی به ترور شهید سلیمانی


بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه ها در بیانیه ای خواستار رسیدگی هرچه سریع تر یا همان خونخواهی از عاملان و قاتلان شهید قاسم سلیمانی شدند و در این زمینه نکات حقوقی خود را عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه های تهران در سالگرد شهادت قاسم سلیمانی بیانیه ای را صادر و منتشر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛ بسم رب قاسم الجبارین یک سال گذشت با نهایت تاسف و تاثر از شهادت ناجوانمردانه سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی و بعد از تحمل یک سال درد و محنت دوری او و یاران کم نظیرش همچون دکتر محسن فخری زاده ها، آنچه که در افکار عمومی ایران و کشورهای غرب آسیا را درگیر خود کرده؛ عدم واکنش متناسب با حجم و عمق این فاجعه بوده، هرچند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرکتی بی سابقه و مقتدرانه پادگان عین الاسد مورد اثبات موشک های خود قرار داده و هیمنه پوچ نظامی شصت ساله استکبار آمریکایی در جهان شکست؛ لکن داغ و خون سرداران جبهه مقاومت بیش از این ها ارزش داشته و دارد.

لذا امت حزب الله این دست اقدامات را مقدمه ای بر انتقام سخت تر که همانا خروج آمریکا از منطقه است، می داند.

و اما آنچه که فرزندان دانشجو و بسیجی این مرز و بوم بر آن تاکید دارند، رسیدگی هرچه سریع تر یا همان خونخواهی از عاملان و قاتلان آن قهرمانان ملی و اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات حقوقی دانشجویان برای رسیدگی قضایی به ترور شهید سلیمانی

نکات حقوقی دانشجویان برای رسیدگی قضایی به ترور شهید سلیمانی