مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 06:252021-01-02سياسي

در مکتب حاج قاسم از جنگ استقبال نمی شود


معاون بین الملل رییس قوه قضاییه، گفت: در مکتب حاج قاسم، از جنگ استقبال نمی شود، اما متجاوز تا خود جهنم بدرقه می شود تا از به درک واصل شدن او اطمینان حاصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقری کنی، با حضور در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سه سیما با بیان اینکه مکتب حاج قاسم دربرگیرنده ویژگی های شخصی و شخصیتی سردار سلیمانی است، اظهار داشت: تمرکز بر روی ویژگی های شخصی سردار سلیمانی بدون توجه به عناصر شخصیتی ایشان، تصویری ناقص از مکتب حاج قاسم ارائه می دهد.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آنچه که شخصیت سردار سلیمانی را به مکتب حاج قاسم تبدیل می کند، تجلی بارز و برجسته دو عنصر اخلاص و ولایت در وجود ایشان و التزام عملی او به این دو است.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص در عمل و التزام عملی به ولایت، دو رکن اساسی مکتب سلیمانی هستند و بدون این دو، چیزی از مکتب سلیمانی باقی نمی ماند، افزود: اخلاص عملی سلیمانی بود که موجب شد تا او هیچگاه برای اینکه در قاب تصویر قرار گیرد، تلاش نکند، بلکه برعکس همواره از عرضه خود پرهیز می کرد.

دبیر ستاد حقوق بشر اذعان کرد: سردار سلیمانی مردمی بودن را با تصویرسازی در رسانه ها نشان نداد، بلکه با عدم استفاده شخصی از بیت المال، التزام عملی به غمخواری مردم و حتی پرهیز از مباحات به اثبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مکتب حاج قاسم از جنگ استقبال نمی شود

در مکتب حاج قاسم از جنگ استقبال نمی شود