مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 06:302021-01-02سياسي

مرزهای کردستان جزو امن ترین مرزهای کشور است


مرزهای کردستان جزو امن ترین مرزهای کشور است چرا که مرزنشینان ما با رشادت ها و دلیرمردی های خوداز مرزهای این مرز و بوم دفاع می کنند - به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، سردار سیدصادق حسینی در دیدار با خانواده شهدای روستای نی از توابع شهرستان مریوان، اظهار داشت: به پاس خون شهدا و دلاورمردی های و رشادت های شهیدان مرزبانی، امروز شاهد امنیت پایدار در مرزها و کشور هستیم.

سردار حسینی افزود: دانشگاه شهادت چنین دانشجویان پرافتخاری را در خود پرورش داده که برای دفاع از وطن جان خود را برکف گذاشته و تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی این کشور دفاع می کنند.

وی اذعان کرد: مرزنشینان چشمان بیداری هستند که شبانه روز از نماد حاکمیت ملی این کشور یعنی مرزهای پهناور آن مراقبت و محافظت می کنند تا ایرانیان بتوانند معنای واقعی امنیت را دریابند.

سردار حسینی با بیان اینکه نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی کشور با هوشیاری کامل از  سرمایه ها و دستاوردهای این ملت حراست و پاسداری می کنند، گفت: مردم ما همواره به وجود نیروهای مرزبانی که حافظ  امنیت این کشور هستند  افتخار می کنند و بر این باورند که مرزنشینان استان به عنوان مردمانی شریف و نجیب حافظان اصلی مرزهای کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای کردستان جزو امن ترین مرزهای کشور است

مرزهای کردستان جزو امن ترین مرزهای کشور است