مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:102021-01-02اقتصادي

اختصاص 390 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های تعاونی کشور


معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تخصیص 390 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های تعاونی متقاضی و ماده 56 برای آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجعفر کبیری صبح شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات تعاونی های استان توسعه بخش تعاون و احصای مشکلات را از جمله اهداف سفرهای استانی دانست و گفت: بیشتر مشکلات تعاونی ها بخاطر نبود شفافیت نظام مند علیرغم فراهم بودن بستر قانونی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برای ارتقای فرایند نظارت بر کارکرد تعاونی ها اعتبارات نظارت و حسابرسی 12 برابر شده است، ادامه داد: تعاونی های توسعه و عمران در شهرستان ها، فرصتی جدی برای سرمایه گذاری در مناطق مختلف و توسعه فرهنگ تعاون است که در همه کشور به ویژه آذربایجان غربی باید در این خصوص اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

کبیری اضافه کرد: مدیران حوزه های مرتبط و فرمانداران در راستای فعالیت هرچه بهتر این تعاونی ها، باید اقدامات لازم را انجام دهند تا از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی اظهارکرد: فرمانداران طرح های نیمه تمام یا اقتصادی را در راستای فعالیت این تعاونی ها معرفی می کنند و پس از بررسی و جذب منابع مردمی، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاونی ها تا سقف 300 میلیارد ریال تا 2 سال اصل این سرمایه گذاری را تضمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 390 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های تعاونی کشور

اختصاص 390 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های تعاونی کشور