مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:202021-01-02اجتماعي

اهمیت آموزش مجازی فیزیوتراپی در دوران کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فیزیوتراپیست پریسا ارزانی، مسئول کمیته علمی انجمن فیزیوتراپی ایران با اعلام این مطلب گفت: از زمستان پارسال با شیوع بیماری کرونا، - مسئول کمیته علمی انجمن فیزیوتراپی ایران، خواستار توسعه آموزش های مجازی در دوران کرونا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فیزیوتراپیست پریسا ارزانی، مسئول کمیته علمی انجمن فیزیوتراپی ایران با اعلام این مطلب گفت: از زمستان پارسال با شیوع بیماری کرونا، ضرورت فاصله گذاری اجتماعی و لغو تجمع های علمی آموزشی، انجمن فیزیوتراپی ایران با طراحی سامانه علمی امکان به روزرسانی مهارت ها و دانش فیزیوتراپیست ها را فراهم کرده است.

ایجاد این زیرساخت مجازی همچنین امکان تبادل دانش میان فیزیوتراپیست های ایرانی و جامعه جهانی را فراهم کرده است و تا کنون دوره های مختلفی با اساتید فیزیوتراپی از کشور های آلمان، هلند، کویت و بحرین برگزار شده است.

متقابلا در دوره های انجمن علمی فیزیوتراپی ایران فیزیوتراپیست ها از سایر کشور ها مانند ایتالیا، اسپانیا، مجارستان، ترکیه و دیگر کشور های همسایه شرکت کرده اند.

دبیر اجرایی بیست و یکمین سمینار تخصصی فیزیوتراپی ستون فقرات افزود: امسال نیز جامعه فیزیوتراپی این سمینار بسیار ارزشمند را به شکل مجازی برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت آموزش مجازی فیزیوتراپی در دوران کرونا

اهمیت آموزش مجازی فیزیوتراپی در دوران کرونا