مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:202021-01-02اقتصادي

پرداخت 38 میلیارد تومان کمک بلاعوض ویژه مسکن محرومان گلستان


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از بهره برداری از سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استان تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: تاکنون 38 میلیارد تومان کمک بلاعوض در این راستا پرداخت شده است.

- سیدمحمد حسینی در گفتگو با در اواخر سال گذشته عملیات شناسایی متقاضیان را متوقف کرد.

مدیرکل بنیادمسکن گلستان با یادآوری اینکه عملیات اجرایی ساخت سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان اردیبهشت امسال آغاز شد، افزود: بهره برداری از این واحدها طبق برنامه زمان بندی شده باید اردیبهشت 1400 به پایان برسد.

وی با بیان اینکه 100 درصد متقاضیان در این حوزه شناسایی شده اند و طراحی، نظارت و صدور پروانه ساخت به طور رایگان انجام شده است، ادامه داد: با حمایت بانک ها انعقاد بانکی 99 درصد این واحدها معادل دو هزار و 981 واحد انجام شده و یک درصد باقی مانده افرادی هستند که یا متقاضی فوت شده و یا انصراف داده است.

حسینی تصریح کرد: این واحدها از 195 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض برخوردار شده اند سهم هر واحد 40 میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت 15 ساله و کارمزد پنج درصد و 75 میلیون تومان کمک بلاعوض است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: تاکنون برای 100 درصد این واحدها پرونده تشکیل و به بانک معرفی شده اند که از این تعداد 96 درصد معادل دو هزار و 892 پرونده موفق به پی کنی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 38 میلیارد تومان کمک بلاعوض ویژه مسکن محرومان گلستان

پرداخت 38 میلیارد تومان کمک بلاعوض ویژه مسکن محرومان گلستان