مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:452021-01-02اجتماعي

تداوم آلودگی هوا در مراکز شهری و صنعتی همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: طی این هفته، آلودگی هوا مهمترین پدیده هواشناسی و جَوّی استان همدان است.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: طی این هفته، آلودگی هوا مهمترین پدیده هواشناسی و جَوّی استان همدان است.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این روزها به علت پایداری وضعیت جوی و عدم وزش باد، پدیده آلودگی هوا را به ویژه در مراکز شهری و صنعتی استان مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت آلودگی هوا در استان قابل قبول است، تصریح کرد: در درجه بندی آلودگی هوا، بهترین حالت هوای پاک و مرحله بعد قابل قبول است بنابراین به صورت کلی پدیده مهمی نیست اما همین وضعیت هم برای استان زیاد است.

زاهدی خاطرنشان کرد: به صورت کلی در این هفته آسمان استان صاف و تا قسمتی ابری خواهد بود اما این ابرناکی که امشب و فرداشب مشاهده می شود، بارشی ندارد، موقتی بوده و تا روز دوشنبه از بین می رود.

این کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با وضعیت دما در استان توضیح داد: تا روز دوشنبه همچنان ثبات نسبی دما را داریم اما پس از آن دمای هوا 1 یا 2 درجه کاهش پیدا می کند.

زاهدی در رابطه با تغییرات دما در استان، بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته تغییرات دمای هوای همدان بین منفی 7 تا 8 درجه سلسیوس نوسان بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوا در مراکز شهری و صنعتی همدان

تداوم آلودگی هوا در مراکز شهری و صنعتی همدان