مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:502021-01-02پزشكي

درخواست 2300 مرکز برای نصب سامانه ماسک/3900 مرگ بر اثر کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دو هزار و 300 مرکز برای نصب سامانه ماسک در استان اصفهان اعلام آمادگی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اصفهان وی با بیان اینکه سه هزار و 900 بیمار قطعی مبتلا به کرونا طی یک سال اخیر در استان اصفهان جان خود را از دست داده اند، گفت: به همین تعداد نیز مرگ کرونای منفی در این فاصله زمانی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه برنامه ریزی هوشمندانه در حال حاضر برای مقابله با کرونا بسیار تأثیرگذار بوده است، ابراز داشت: ایام ملی، مذهبی را با کمترین آسیب پشت سر گذاشتیم و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

وی با بیان اینکه نصب سامانه ماسک در همه ادارات اصفهان ضروری بوده و مورد تاکید استانداری اصفهان است، گفت: حدود دو هزار و 300 مکان در استان اصفهان تاکنون در این زمینه ثبت نام کرده اند.

افزایش 40 درصدی تردد در سطح شهر طی چند روز اخیر حیدری همچنین با اشاره به افزایش تردد در سطح شهر اصفهان تاکید کرد: افزایش 40 درصدی تردد در شهر را داریم و این در حالی است که اکثر مراکز دولتی تعطیل بود و این تعطیلی تأثیر زیادی نداشت زیرا مردم کمتر همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 2300 مرکز برای نصب سامانه ماسک/3900 مرگ بر اثر کرونا

درخواست 2300 مرکز برای نصب سامانه ماسک/3900 مرگ بر اثر کرونا