مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:552021-01-02سياسي

حاج قاسم سلیمانی نماد و عامل همبستگی میلیون ها ایرانی شد


رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن این پیام به شرح ذیل است: یک سال گذشت از سفر مردی که سردار ملی و سردار دل ها بود، بزرگ بود و بزرگ زیست و در راه اهدافش به عظمتی که آرزویش بود، دست یافت.

او رفت اما یاد و جایش سبز به وجود جوانان رشید این مرز و بوم است همان خاکی که جان عزیز را نثارش نمود، او ماناست از آن روز که انبان ذهنی این ملت مقاوم و هزاران هزار انسان آزاده، مملو از یادها، خاطره ها و رشادت های دلیرانه اش برای انسان و انسانیت است آنچنانکه رهبر معظم انقلاب فرمود: حاج قاسم را نباید به چشم یک فرد دید بلکه باید او را یک مکتب، یک راه و یک مدرس ه درس آموز دید.

سرداری رشیدی که کابوس دشمنان قسم خورده اسلام و انسانیت بود؛ مردی که علم و دانایی را با هوش سرشار خود در میدان نبرد به توانایی تبدیل کرد و برای جهاد در راه حق آرام نداشت و در رهگذر فانی این دنیا بر سر عهدی که با خدا بسته بود تا آخرین لحظه صادقانه ایستاد.

سپهبد قاسم سلیمانی، روایتی متفاوت از عشق و خرد، ایمان و دلاوری، آزادگی، غیرت ایران و داستان راستین و نماد مقاومت، خستگی ناپذیری ملت ایران است که حیات و جاودانگی را در استواری و ماندگاری این سرزمین و اعتلای آن یافت و تا آخرین نفس هم بر آن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سلیمانی نماد و عامل همبستگی میلیون ها ایرانی شد

حاج قاسم سلیمانی نماد و عامل همبستگی میلیون ها ایرانی شد