مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:102021-01-02اقتصادي

صادرات 10 هزار قطعه ماهی زینتی از فردیس به کشورهای همسایه


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس، گفت: 7 واحد تکثیر و پرورش ماهیان زینتی در شهرستان فردیس فعال است که به صورت میانگین در هفته 7 تا 10 هزار قطعه ماهی به کشورهای همسایه صادر می کند.

- علیرضا بدری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: میانگین  تولید سالیانه شهرستان فردیس یک میلیون و 200 قطعه از انواع ماهیان زینتی آب شیرین و شور از جمله آنجل، گله، فیش، گوپی، اسکار، زبرا، پلاتی، گرین تیلور، شقایق ماهی و غیره از مجموع 7 واحد تولیدی فعال در شهرستان است.

  مدیرجهاد کشاورزی شهرستان فردیس با اشاره به بازار صادراتی، قوانین و تعرفه صادراتی مناسب تر ماهیان زینتی نسبت به ماهیان خوراکی، افزود: سهولت صادرات ماهیان زینتی موجب شده که پرورش دهندگان ماهی زینتی در فردیس به صورت میانگین هر هفته حدود 5 تا 10 هزار قطعه از  این محصول را به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر کنند و ارز آوری مناسبی برای کشور داشته باشند.

این مقام مسؤول از اشتغالزایی برای 17 نفر به صورت مستقیم و 54 نفر به صورت غیر مستقیم در بخش تولید ماهیان زینتی شهرستان فردیس خبر داد و افزود: شهرستان فردیس در بخش تولید ماهیان زینتی و اشتغالزایی در این حوزه، رتبه اول را در  بین شهرستا ن های استان البرز را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 10 هزار قطعه ماهی زینتی از فردیس به کشورهای همسایه

صادرات 10 هزار قطعه ماهی زینتی از فردیس به کشورهای همسایه