مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:152021-01-02سياسي

آیت الله مصباح دانشمندی از نسل اول اساتید تحول گرای حوزه بود


عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: او دانشمندی از نسل اول اساتید تحول گرا در حوزه است که نقشی مؤثر در این میدان از حیث فکری، - ایسنا/قم عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: او دانشمندی از نسل اول اساتید تحول گرا در حوزه است که نقشی مؤثر در این میدان از حیث فکری، تربیتی، مدیریتی و تاسیس رشته ای برجای نهاد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: او دانشمندی از نسل اول اساتید تحول گرا در حوزه است که نقشی مؤثر در این میدان از حیث فکری، تربیتی، مدیریتی و تاسیس رشته ای برجای نهاد.

آیت الله احمد مبلغی، استاد سطح خارج حوزه در پیامی ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله مبلغی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت فقیه و حکیم مجاهد، مفسر و متکلم اندیشمند، استاد پرسابقه و پرآوازه حوزه علمیه قم حضرت آیت الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی قدس سره موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این دانشمند فقید، فلسفه اخلاق تطبیقی ​​را در حوزه علمیه قم بنیان نهاد و نظریه مهم و ویژه ای را در زمینه فلسفه اخلاق براساس مبانی کلامی و آموزه های دینی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مصباح دانشمندی از نسل اول اساتید تحول گرای حوزه بود

آیت الله مصباح دانشمندی از نسل اول اساتید تحول گرای حوزه بود