مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:152021-01-02سياسي

تهیه مسکن مددجویان، اولویت کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد فارس با تاکید بر اینکه تهیه مسکن مددجویان، اولویت کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد در سطح استان، سالانه 1400 تا 1500 واحد مسکن به مددجویا تحویل می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان در دیدار با مدیریت و اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری فارس در شیراز، با تاکید بر اینکه مسکن به عنوان اولویت مهم این نهاد در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: همواره در تلاش کرده ایم در راستای سیاست کلی کمیته امداد کشور در شهرستان های مختلف فارس نسبت به تهیه مسکن محرومان و مددجویان اقدام کنیم.

  وی با تاکید بر اینکه ما نباید به سمت گداپروری حرکت کنیم، گفت: ایجاد اشتغال نیز یکی از اهداف مهم کمیته امداد امام خمینی است که در راستای آن تسهیلات مختلفی جهت کارآفرینی، به نددجویان و زنان سرپرست خانوهر اعطا می شود.

  بذرافشان با تاکید بر نگاه یکسان نسبت به رسیدگی به کلیه مناطق محروم در نقاط مختلف استان، اظهار داشت: در همه نقاط مختلف استان اقدام به ساخت و ساز مسکن محرومان کرده ایم و خیرین بسیاری در این راه ما را همراهی کرده اند.

  وی همچنین با اشاره به اعطای جهیزیه به زوج های جوان گفت: اعطای جهیزیه با کیفیت عالی و آبرومند به زوج های جوان مددجو نیز از دیگر اقداماتی است که طی سال های اخیر صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه مسکن مددجویان، اولویت کمیته امداد

تهیه مسکن مددجویان، اولویت کمیته امداد