مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:452021-01-02پزشكي

ثبت 3900 مرگ در اثر کرونا در استان اصفهان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل، 3 هزار و 900 نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

- ایسنا/اصفهان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل، 3 هزار و 900 نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

کمال حیدری امروز (شنبه-13 دی ماه) در نشست خبری با بیان اینکه فصل پاییز با دغدغه بیماری های فصلی و آلودگی هوا همراه است، اظهار کرد: امسال بیماری کووید نیز با تشدید آلودگی هوا گره خورده و دغدغه مهمی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه سه هزار و 900 فوت قطعی مبتلا به کرونا طی یک سال اخیر در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل به ثبت رسیده است، گفت: به همین تعداد نیز مرگ کرونای منفی در این فاصله زمانی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ثبت شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید براینکه در دو هفته اخیر و در پی اعمال محدودیت ها در استان اصفهان شاهد کاهش موارد بستری و فوت ناشی از کرونا بوده ایم، تصریح کرد: باید هوشمندانه عمل کرد چراکه احتمال خیزش بیماری در بهمن را پیش بینی می کنیم و الزاماتی که در چند ماه گذشته مکرر گفته شده را همچنان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 3900 مرگ در اثر کرونا در استان اصفهان

ثبت 3900 مرگ در اثر کرونا در استان اصفهان