مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:502021-01-02سياسي

زیرساخت نظارت بر بازار تقویت می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با ورود بسیج به اجرای طرح نظارتی یکپارچه بر بازار، زیرساخت های لازم در این حوزه تقویت می شود.

- رامین صادقی 13 دی ماه در نخستین جلسه اجرای طرح 17 ربیع در اردبیل اظهار کرد: با تأکیدات مقام معظم رهبری در استفاده از ظرفیت بسیجیان در اجرای طرح نظارت و تنظیم بازار، قرار شد با همکاری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تیم های نظارتی در حوزه بازار تقویت شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کاهش روند فراگیری بیماری کرونا، ما از ظرفیت بسیج در بحث حمایت از حقوق مصرف کننده و جلوگیری از تخلفات صنفی استفاده می کنیم تا شبکه اطلاع رسانی در این حوزه تقویت شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ما تلاشمان بر این است تا یک مجموعه منسجمی را در جلوگیری از تخلفات صنفی شکل دهیم تا در شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها با جلوگیری از سوءاستفاده دلالان زمینه برقراری آرامش در بازار بیش از هر زمان دیگر فراهم آید.

صادقی افزود: در تنظیم بازار قطعا استفاده از ظرفیت بسیجیان می تواند راهکاری مناسب و عملیاتی در کاهش نوسانات و تخلفات باشد که انتظار می رود عموم مردم در این زمینه مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت نظارت بر بازار تقویت می شود

زیرساخت نظارت بر بازار تقویت می شود