مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:552021-01-02سياسي

در دیدار شهید سلیمانی با همسران شهدای مدافع حرم همدان چه گذشت؟


همسر شهید مدافع حرم «محسن فانوسی» گفت: شخصیت سردار سلیمانی الگوی تمامی شهدای مدافع حرم بوده است، کسانی که به مقام شهادت می رسند، اعمال و رفتار آنها رنگ و بویی خدایی دارد.

- ایسنا/همدان همسر شهید مدافع حرم محسن فانوسی گفت: شخصیت سردار سلیمانی الگوی تمامی شهدای مدافع حرم بوده است، کسانی که به مقام شهادت می رسند، اعمال و رفتار آنها رنگ و بویی خدایی دارد.

جالب است بدانید وقتی شخصیت سردار، شهید فانوسی و دیگر شهدای مدافع حرم با هم مقایسه می شوند با این ویژگی بارز که همه از هم الگو گرفتند، مواجه می شویم.

سمیرا حمیدی نامدار در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت سالگرد سردار دلها درباره ابعاد شخصیتی شهید همدانی، با بیان اینکه سردار سلیمانی و شهدا همه برای ما الگوی تربیتی هستند، خاطرنشان کرد: از بُعد شخصیتی، سردار انسانی شجاع، متواضع و مردمی است که تواضع و فروتنی اش آشکارا در رفتار و تمام مراحل زندگی شخصی و نظامی اش دیده می شود.

وی اخلاص و نیت سردار در اعمال و رفتارش را علت نائل شدن به مقام شهادت دانست و بیان کرد: خلوص نیت باعث می شود انسان گمنام باشد و تمام لحظاتش را وقف اسلام کند، از خودش و خانواده دل می کند و رنگ خدایی می گیرد و به این مقام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار شهید سلیمانی با همسران شهدای مدافع حرم همدان چه گذشت؟

در دیدار شهید سلیمانی با همسران شهدای مدافع حرم همدان چه گذشت؟