مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:552021-01-02اقتصادي

اعتیاد چوبی لای چرخ کار و تولید است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس اعتیاد را چوبی در لای چرخ کار و تولید دانست و گفت: اعتیاد زمینه های سرقت و خسارت در محیط کار، کاهش و افت تولید، - ایسنا/فارس دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس اعتیاد را چوبی در لای چرخ کار و تولید دانست و گفت: اعتیاد زمینه های سرقت و خسارت در محیط کار، کاهش و افت تولید، حوادث شغلی، کاهش بهره وری و بروز رفتارهای غیرقابل پیش بینی و مخّرب در محیط های کاری را در پی خواهد داشت.

سلیمان کرمی شنبه 13 دی در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، مواد مخدر و روان گردان ها را تهدیدی جدی برای محیط های کاری برشمرد و بیان کرد: مصرف مواد مخدر در ابتدا سلامتی کارکنان را هدف قرار می دهد و سپس چرخ های تولید و اقتصاد را از کار می اندازد.

شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: اشتغال معتادان بهبودیافته نیازمند حمایت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعتماد کارفرمایان در سپردن کار به آن ها است.

وی تقویت برنامه های پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید را مهم برشمرد و اظهار کرد: برنامه های آموزشی و پیشگیرانه در فضای کار و تولید زمینه ساز اصلاح نگرش و باور نسبت به مصرف مواد می شود و از افزایش شیوع مصرف جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد چوبی لای چرخ کار و تولید است

اعتیاد چوبی لای چرخ کار و تولید است