مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:252021-01-02فرهنگي

چرا جشنواره موسیقی فجر تعطیل نشد؟/ پیشنهادهای مهم چند موزیسین


نشست هیات انتخاب سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر موسیقی این مجموعه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، نشست هیات انتخاب سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی برگزار شد.

در این نشست حسن ریاحی دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و مرتضی امیری اسفندقه، بهداد بابایی، محمدرضا چراغعلی، احسان ذبیحی فر، امیرعباس ستایشگر، کارن کیهانی، محمدعلی مرآتی و امین هنرمند، اعضای هیات انتخاب گروهها و آثار جشنواره حضور داشتند.

انتقاد معاون هنری ارشاد از ارائه و بیان هنر در شرایط فعلی سید مجتبی حسینی معاون امور هنری در این نشست گفت: متأسفانه تصویری که از هنر ارائه و بیان می شود، تصویری است که با اصل و واقعیت مطابقت نداشته و تصویر ناقص و غیرواقعی از هنر است، در حالی که اصل منظر هنر بسیار گسترده تر و جذاب تر است.

ما کمتر توانسته ایم خودمان را در این آینه بی دروغ و دریغ هنر تماشا کنیم بنابراین ضرورت دارد که تصویر واقعی از هنر در کشور ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جشنواره موسیقی فجر تعطیل نشد؟/ پیشنهادهای مهم چند موزیسین

چرا جشنواره موسیقی فجر تعطیل نشد؟/ پیشنهادهای مهم چند موزیسین