مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:302021-01-02پزشكي

همدان در وضعیت زرد قرار دارد


استاندار همدان با بیان اینکه همدان در وضعیت زرد قرار دارد گفت: مردم شرایط را عادی تلقی نکنند بیماری و خطر ابتلا همچنان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا  ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان و همکاری خوب مردم اظهار کرد: مردم سراسر استان طی این چند ماه که ویروس کرونا شیوع داشت همکاری بسیار خوبی با ستاد استانی مقابله با کرونا داشتند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی گفت: استان از وضعیت قرمز خارج شده است، اما ضرورت دارد پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و زدن ماسک به طور جدی رعایت شود.

استاندار همدان با بیان اینکه طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی همچنان دلیل اکثر مبتلایان به کرونا تجمعات و دورهمی های خانوادگی است افزود: همراهی و همکاری سپاه پاسداران و اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل و پیشگیری از کرونا نقش بسزایی داشت که ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج استان در کنار سایر دستگاه های اجرایی خدمات رسان نقش برجسته ای در مبارزه با کرونا  ایفا کردند اظهار کرد: مشاغل گروه های 4 در این هفته نیز در سطح استان تعطیل هستند.

شاهرخی با اشاره به اینکه مشاغل گروه های یک، دو و سه می توانند با فعالیت خود ادامه دهند افزود: آموزش مدارس، دانشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در وضعیت زرد قرار دارد

همدان در وضعیت زرد قرار دارد