مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:302021-01-02پزشكي

مجوز سازمان غذا و دارو برای ویروس کش گیاهی


محلول ضد عفونی کننده گیاهی و طبیعی که می تواند بدون هیچ زیان و آسیبی به سلامت و پوست مصرف کنندگان بهترین جایگزین برای محلول های ضدعفونی کننده شیمیایی موجود در بازار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید جهانیان تولید کننده این محصول، گفت: این محلول که از عصاره آویشن باغی، عصاره نعنا فلفل، زنجبیل، گیتوسان و آب مقطر تشکیل شده است، اثربخشی بالایی در نابودسازی طیف وسیعی از میکرو ارگانیسم های بیماری زا همچون باکتری، قارچ، ویروس و خصوصأ اسپور در کمترین زمان ممکن را دارد.

وی افزود: این محصول با ترکیب منحصر به فرد خود برای اولین بار در ایران تولید و به منظور تامین نیاز کشور و مصرف کنندگان، تاکید بر عرضه آن در بازارهای داخلی شد و مصارف عمده این محصول بیشتر در مراکز درمانی، بیمارستان ها، فرودگاه ها، سینماها، فروشگاه ها، مدارس، زندان ها، مترو و قطار، سالن های حمل نقل عمومی، مراکز خرید و…، است.

جهانیان با عنوان این مطلب که از این محلول می توان برای شستشو و ضدعفونی انواع میوه و سبزیجات در منزل استفاده کرد، گفت: این محصول گیاهی و ارگانیک، دارای مجوز سازمان غذا و دارو، سیب سلامت و سرم سازی رازی انستیتو پاستور ایران بوده و توسط پدافند غیرعامل توصیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز سازمان غذا و دارو برای ویروس کش گیاهی

مجوز سازمان غذا و دارو برای ویروس کش گیاهی