مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:302021-01-02ورزشي

برگزاری مسابقات تیراندازی در فارس/ تجلیل از بانوان المپیکی


اولین دوره مسابقات تیراندازی با کمان استان فارس در دوران شیوع کرونا، با استقبال خوب ورزشکاران در سالن پهلوانان نصیری شیراز، برگزار شد.

- ایسنا/فارس اولین دوره مسابقات تیراندازی با کمان استان فارس در دوران شیوع کرونا، با استقبال خوب ورزشکاران در سالن پهلوانان نصیری شیراز، برگزار شد.

مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان فارس با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و با حضور 50 کماندار برتر از هفت شهرستان، روز جمعه 12 دی ماه 99 در دو گروه سنی نوجوانان و بزرگسالان بانوان و آقایان برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها که با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان فارس و برخی اعضای شورای شهر و شهرداری شیراز برگزار شد، از نجمه آبتین اولین بانوی ورزشکار شیرازی شرکت کننده در المپیک 2008 پکن و زهرا دهقان ورزشکار شیرازی حاضر در المپیک 2012 لندن تجلیل شد.

در این دوره از رقابت ها در بخش ریکرو بانوان و در رده سنی نوجوانان، راضیه بنایی از فسا به مقام نخست دست یافت و ایسا یگانه فر و ریحانه مولایی از جهرم و گراش، به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان نیز، فاطمه محمد از گراش اول شد و زهره گویا و طیبه ریحانی هر دو از شیراز به مقام های دوم و سوم دست یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات تیراندازی در فارس/ تجلیل از بانوان المپیکی

برگزاری مسابقات تیراندازی در فارس/ تجلیل از بانوان المپیکی