مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:502021-01-02پزشكي

مزایای نسخه نویسی الکترونیک به روایت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیک در کاهش تقاضاهای القایی بسیار تاثیر گذار بوده به نحوی که این امر به اقتصاد سلامت و هزینه کرد درست منابع کمک قابل توجهی نیز خواهد کرد، - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیک در کاهش تقاضاهای القایی بسیار تاثیر گذار بوده به نحوی که این امر به اقتصاد سلامت و هزینه کرد درست منابع کمک قابل توجهی نیز خواهد کرد، گفت: بررسی فنی و علمی نسخ و جلوگیری از تعدد و تداخل دارویی از دیگر مزایای نسخه نویسی الکترونیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی ناصحی، گفت: بحث یکپارچگی خدمات الکترونیک بالاخص نسخه نویسی الکترونیک از اولویت های نظام سلامت به خصوص سازمانهای بیمه گر است؛ به طوری که برای افزایش، دقت و سرعت تقسیم کار بین سه سازمان بیمه گر اصلی کشور صورت گرفته است.

وی افزود: برای نسخ الکترونیک مشوق هایی در نظام پرداخت برای جامعه پزشکی در نظر گرفته شده است که در راستای انجام آن، مطالبات می تواند به موقع پرداخت شود.

ناصحی ادامه داد: تهیه بسته های مشوق دیگر، به روز و هماهنگ کردن سامانه ها و دسترسی آسان تر از این سامانه ها یکی از نکاتی است که در حال انجام است که بر روی این تاکید داریم تا پزشکان و همکارانمان در مراکز درمانی راحت تر بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای نسخه نویسی الکترونیک به روایت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت

مزایای نسخه نویسی الکترونیک به روایت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت