مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:552021-01-02بين الملل

حمله توپخانه ای به جشن عروسی / 5 زن یمنی کشته شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای تلویزیون العربی قطر، این مرکز در بیانیه ای اعلام کرد که بر اثر شلیک یک گلوله توپ در عصر جمعه به یک سالن عروسی زنان، - تلویزیون العربی قطر به نقل از مرکز رسانه ای تیپ غول ها (نیرو های وفادار به عبد ربه منصور هادی و مورد حمایت عربستان) اعلام کرد که در اثر حمله توپخانه ای به یک مراسم جشن عروسی در الحدیده واقع در غرب یمن 5 زن کشته و هفت زن دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای تلویزیون العربی قطر، این مرکز در بیانیه ای اعلام کرد که بر اثر شلیک یک گلوله توپ در عصر جمعه به یک سالن عروسی زنان، 5 زن کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.

در این بیانیه به نقل از شاهدان عینی بدون اشاره به جزییات شلیک توپخانه ادعا شده که، این گلوله از نزدیکی یکی از پارک های تحت کنترل حوثی ها در شرق الحدیده شلیک شده است.

طرفداران منصور هادی ادعا کرده اند که انصارالله این گلوله توپ را شلیک کرده در حالی که بندر و شهر الحدیده در کنترل نیرو های انصارالله است.

این در حالی است که به نقل از رسانه عربی، انصارالله، نیرو های طرفدار دولت فراری و مستعفی یمن را به دست داشتن در پشت قضیه حمله به سالن عروسی در الحدیده متهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله توپخانه ای به جشن عروسی / 5 زن یمنی کشته شدند

حمله توپخانه ای به جشن عروسی / 5 زن یمنی کشته شدند