مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:252021-01-02اجتماعي

بارش پراکنده برف و باران در گیلان طی 48 ساعت آینده


مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه براساس نقشه های هواشناسی از فردا به تدریج سامانه ناپایداری وارد استان خواهد شد، تصریح کرد: این سامانه در جلگه بارندگی و در ارتفاعات بارش برف خفیف به همراه خواهد داشت.

- محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد در برخی از منطق دانست و اظهار کرد: در حال حاضر جیرنده با 7.

7 درجه سلسیوس و فومن با 13.

3 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند.

وی با بیان اینکه براساس نقشه های هواشناسی از فردا به تدریج سامانه ناپایداری وارد استان خواهد شد، تصریح کرد: این سامانه در جلگه بارندگی و در ارتفاعات بارش برف خفیف به همراه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی گیلان، ابرناکی، وزش باد، بارش پراکنده برف در ارتفاعات را از جمله پدیده های جوی مورد انتظار تا صبح روز سه شنبه دانست و گفت: کاهش دما نیز خواهیم داشت.

دادرس، از خروج تدریجی سامانه سرد و بارشی مذکور از روز سه شنبه خبر داد و تصریح کرد: بارش باران در برخی مناطق جلگه ای خفیف است و بارش برف سبک نیز در برخی مناطق کوهستانی مشاهده خواهد شد.

وی با بیان اینکه از روز سه شنبه تا آخر هفته به سبب پایداری هوا در ارتفاعات و دامنه ها برای شب تا صبح یخبندان پیش بینی می شود، اضافه کرد: دریا از غروب فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده برف و باران در گیلان طی 48 ساعت آینده

بارش پراکنده برف و باران در گیلان طی 48 ساعت آینده