مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:302021-01-02اقتصادي

استفاده فعالان مشاغل خانگی خراسان شمالی از ظرفیت بازارهای اینترنتی


سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: فعالان مشاغل خانگی از ظرفیت بازارهای اینترنتی برای معرفی محصولات خود استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: فعالان مشاغل خانگی از ظرفیت بازارهای اینترنتی برای معرفی محصولات خود استفاده کنند.

حسن خوش صفا، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر دو مکان بازار چیگل و پی میشه و دو اپلیکیشن کاربن و رابین برای استفاده فعالان مشاغل خانگی در فضای مجازی معرفی شده اند.

وی ادامه داد: متقاضیان مستقل و پیشرانان می توانند از ظرفیت این مکان بازارها برای معرفی آثار و کارهای خود در سطح کشور و حتی بین المللی هم بهرمند شوند.

خوش صفا با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا بیش از پیش استفاده از فضای مجازی ضرورت یافته است، افزود: علاقمندان می توانند با ورود به سایت های چیگل و پی میشه در ابتدا ثبت نام کرده و سپس تصاویر محصولات خود را بارگذاری کرده و نسبت به فروش آن اقدام کنند.

وی یادآور شد: مکان بازار چیگل از طریق ارایه خدماتی همانند در اختیار قرار گذاشتن پیشرفته ترین و بزرگترین زیرساخت نمایه سازی (شاخص سازی و ایندکسینگ) معرفی، تبلیغ و فروش اینترنتی کالاها و نیز برند و شرکت ها در سامانه به 20 زبان زنده دنیا، تبلیغات گسترده ملی و بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده فعالان مشاغل خانگی خراسان شمالی از ظرفیت بازارهای اینترنتی

استفاده فعالان مشاغل خانگی خراسان شمالی از ظرفیت بازارهای اینترنتی