مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:102021-01-02سياسي

درگذشت آیت الله مصباح یزدی؛ او که «جمهور ناب» را بر رأی اکثریت، ترجیح می داد


شگفت انگیزترین کنش سیاسی او معرفی کامران باقری لنکرانی به عنوان گزینه اصلح با این توصیف بود:« ‏بینی و بین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم».

- درگذشت آیت الله مصباح یزدی؛ او که جمهور ناب را بر رأی اکثریت، ترجیح می داد شگفت انگیزترین کنش سیاسی او معرفی کامران باقری لنکرانی به عنوان گزینه اصلح با این توصیف بود: ‏بینی و بین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم .

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- با درگذشت آیت الله مصباح یزدی، او نیز همچون آیت الله محمد یزدی و اگرچه با انتخابات میان دوره ای به مجلس خبرگان رهبری بازگشته بود اما امکان شرکت در این دوره را نیافت.

نخست به این خاطر که در انتخابات اسفند 1394 این دو که یکی سابقه ریاست مجلس خبرگان رهبری را هم داشت، از ورود به آن بازماندند.

در سال 95 اما هاشمی رفسنجانی و در سال 97 نیز هاشمی شاهرودی چشم از جهان بستند و دو کرسی خبرگان خالی شد.

پس در میانه دوره و هم زمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی و در غیاب رقیبانی که با انگیزه رأی نیاوردن این دو وارد صحنه شده بودند یکی از استان قم و دیگری از استان خراسان رضوی نامزد و انتخاب شدند اما شیوع بیماری کرونا سبب شد اجلاسیه تشکیل نشود و قبل از اجلاسیه بعدی هر دو از دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت آیت الله مصباح یزدی؛ او که «جمهور ناب» را بر رأی اکثریت، ترجیح می داد

درگذشت آیت الله مصباح یزدی؛ او که «جمهور ناب» را بر رأی اکثریت، ترجیح می داد