مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:202021-01-02حوادث

قتل مسلحانه دو نفر در حوالی مشهد/ متهمان دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به قتل مسلحانه دو نفر در حوالی مشهد از دستگیری متهمان در کمتر از 5 ساعت خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به قتل مسلحانه دو نفر در حوالی مشهد از دستگیری متهمان در کمتر از 5 ساعت خبر داد.

ابراهیم قربان زاده با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش تیراندازی منجر به مرگ دو سرنشین خودروی سواری سمند در حوالی مشهد، بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در این ماموریت ضربتی وارد عمل شدند.

بررسی های اولیه آنها نشان می داد سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری به تعقیب خودروی سواری سمند پرداخته و پس ازتیراندازی به سمت این خودرو با سرعت متواری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، قربان زاده ادامه داد: درپی این تیراندازی دو سرنشین خودروی سواری بر اثر اصابت چند گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند و کارآگاهان به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به ردزنی متهمان شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس با بررسی های علمی دریافت متهمان با یک دستگاه خودروی دیگر قصد فرار و خروج از استان خراسان رضوی دارند که با اقدام های اطلاعاتی خودروی مذکور درحوالی شهرستان تربت حیدریه متوقف و دو متهم اصلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل مسلحانه دو نفر در حوالی مشهد/ متهمان دستگیر شدند

قتل مسلحانه دو نفر در حوالی مشهد/ متهمان دستگیر شدند